FAQ
Heb je een vraag? Kijk hier of je vraag is beantwoord!
Een andere vraag? Neem contact met ons op!
Heb je een vraag? Kijk hier of je vraag is beantwoord!
Een andere vraag? Neem contact met ons op!
Kan ik een aanvraag indienen voor een individueel persoon?
Kan ik meerdere aanvragen per jaar indienen?
Kan ik alleen een bijdrage voor een (incidenteel) project indienen?
Steunt Sint Laurensfonds alleen nieuwe of innovatieve projecten?
Is cofinanciering een voorwaarde voor ondersteuning?
Is een eigen bijdrage aan het project gewenst?
Ondersteunt Sint Laurensfonds ook projecten buiten Rotterdam?
Hoe kan ik een aanvraag indienen?
Waar vind ik het digitale aanvraagformulier?
Hoe komt het dat ik de bevestigingsmail voor het aanvraagportaal niet ontvang?
Kan een ander van onze organisatie Mijn account gebruiken?
Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten van het aanvraagportaal?
Kan ik mijn/onze contactgegevens aanpassen?
Is er een maximumbedrag dat ik kan aanvragen?
Verstrekt Sint Laurensfonds garantiestellingen en leningen?
Ja, Sint Laurensfonds verstrekt garantiestellingen en leningen.
Wanneer kan ik een besluit over mijn aanvraag verwachten?
Hoe worden aanvragen beoordeeld?
Hoe lang duurt het voordat ik een bijdrage ontvang?
Ondersteunt Sint Laurensfonds ook projecten buiten Rotterdam?
Wat doe ik als ik een vraag of opmerking over een reeds ingediende aanvraag heb?
Kan ik bezwaar indienen tegen een afwijzing?
Is het evalueren van een project een voorwaarde voor financiering?
Wanneer is het evaluatieformulier beschikbaar?
Wanneer wordt het projectdossier bij Sint Laurensfonds gesloten?
Wat betekent het dat Sint Laurensfonds een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) is?
Hoe komt Sint Laurensfonds aan zijn vermogen?
Wat is de gemiddelde bijdrage van de door de Sint Laurensfonds verleende donaties?
Mijn vraag staat niet in de lijst
Wil je weten of jouw project in aanmerking komt voor ondersteuning?