• Veelgestelde vragen
  • Mijn account
  • Facebook Linkedin

Sint Laurensfonds

Zorgdragen voor kwetsbaren in Rotterdam

  • Home
  • Sint Laurensfonds
  • Aanvraag indienen
  • Projecten
    • Projecten voor jeugd en/of armoede
    • Projecten voor ouderen en/of sociale wijkopbouw
  • Actueel
  • Contact
Open Navigation

MON€Y SCHOOL PLUS: doorbreken van de erfelijkheid van armoede

  • Organisatie: Stichting Diversiteitsland

Stichting Diversiteitsland vergemakkelijkt de maatschappelijke participatie van mensen in een kwetsbare sociaal–economische positie. Dit doet de organisatie door programma’s te ontwikkelen waar het versterken van het zelfvertrouwen en de uitwisseling van kennis en ervaring tussen mensen met verschillende achtergronden centraal staan.  

Project: MON€Y SCHOOL PLUS: doorbreken van de erfelijkheid van armoede
Met het project MON€Y SCHOOL wil Stichting Diversiteitsland de vicieuze cirkel van armoede voor kinderen doorbreken door kinderen en jongeren (8-18 jaar) op een speelse en eigentijdse wijze financiële vaardigheden te leren. Daarnaast leren de kinderen hun talenten in zetten en toekomstplannen te maken. MON€Y SCHOOL is op verzoek van ouders tot stand gekomen. Om de ouders te ondersteunen in de financiële opvoeding van hun kinderen worden in dit project zowel modules financiële educatie (MON€Y SCHOOL) voorbereid en uitgevoerd als de Pluslessen voor ouders.  

Filter op doelgroep

  • Projecten voor jeugd en/of armoede
  • Projecten voor ouderen en/of sociale wijkopbouw

Wil je weten of jouw project in aanmerking komt voor ondersteuning?

Doe de quickscan

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Sint Laurensfonds.
Aanmelden voor de nieuwsbrief
Volg ons op: Facebook Linkedin
© 2021 Sint Laurensfonds | https://www.sintlaurensfonds.nl | Disclaimer | Privacybeleid

  • Homepage
  • Sint Laurensfonds
  • Aanvraag indienen
  • Projecten
    • Projecten voor jeugd en/of armoede
    • Projecten voor ouderen en/of sociale wijkopbouw
  • Nieuws
  • Agenda
  • Contact
  • Mijn account